Friday, January 13, 2012

LoVe is yours

~ saya x bagus dalam english..
   Tapi saya boleh bagitau yang I LOVE YOU


~ saya tak bagus dalam Geografi..
   Tapi saya boleh tahu awak tinggal dalam hati saya nie


~ saya tak bagus dalam Sejarah..
   Tapi saya masih ingat first time jumpa awak dan mengenali awak


~ saya tak bagus dalam kimia...
   Tapi saya boleh bagitau reaksi saya bila tengok awak senyum dekat saya


~ saya tak bagus dalam semua subjek..
   Tapi saya akan bagus dalam semua subjek yang berkaitan dengan awak!!!


insyallah cinta ini milik kamu selamanya..aminn

1 comment:

  1. aku doakan kau bahagia selalu,berjumpa dgn org yg tepat dn bahagia dgn dia..
    haha teringt time sko rendh dulu..ms aku suka seseorg dulu..hbis smua aku selidik psl dia..fuuuh cinta buat kita gila..

    ReplyDelete

makasih ye sudi komen...
nanti jgn lupa datang lepak lagi ye..^_^